U kunt een reparatieverzoek in de ochtend (maandag-vrijdag) telefonisch doorgeven via (0492) 538 815. Wij kunnen u dan direct vertellen wat we wel of niet kunnen doen en indien nodig een afspraak inplannen of een bedrijf inschakelen. U kunt ook via de website een reparatieverzoek indienen (via een contactformulier), wij nemen dan de eerstvolgende werkdag contact met u op.
Een CV-storing of rioolproblemen
Heeft je CV-ketel een storing of zijn er problemen met het riool? Dan kunt u dit voortaan rechtstreeks melden bij de bedrijven waar wij mee samenwerken. Ook kun je direct een afspraak inplannen.
CV storing: Kemkens via 0492-547685
Verstopping: Adriaans Riolering- en Ontstoppingsbedrijf via 0492-661747
Buiten kantoortijden
Buiten kantoortijden neemt onze telefonische antwoordservice de telefoon op. Dit is alleen bedoeld voor zeer dringende (spoedeisende) reparatieverzoeken. Heeft het geen haast dan kunt u de eerstvolgende werkdag contact opnemen met Volksbelang. Belt u toch zonder spoed buiten kantoortijden, dan brengen wij daarvoor kosten bij u in rekening.
Voor een aantal zaken/ reparaties blijft u altijd zelf verantwoordelijk:
- Het repareren van zaken die stuk gaan ten gevolg van grove nalatigheid, opzet of ondeskundig gebruik
- Het klein dagelijks onderhoud
- Het onderhoud aan door u zelf aangebrachte voorzieningen
- Het onderhoud en reparatie van bestratingen en tuininrichtingen
- Het binnenschilderwerk zoals het witten, sausen en behangen van wanden en plafonds
- Zaken gerelateerd aan televisie, internet of telefoon
Het 'dagelijkse onderhoud' van de woning is meestal voor rekening van u. Daarbij kunt u denken aan het vastzetten en vastschroeven van onder andere loszittende onderdelen, bijvoorbeeld trapleuningen, deurknoppen, drempels, elektrische schakelaars, stopcontacten en deurbellen.